
Nälkäpäivä yrityksille
Nälkäpäivä yrityksille
Valitse maksutapa
Yrityksille Nälkäpäivä-keräykseen osallistuminen on tapa tehdä yhdessä hyvää.
Lipaskeräykseen osallistuminen nostattaa tiimihenkeä. Lahjoittaminen keräykseen taas mahdollistaa auttamisen Suomessa ja ympäri maailman.
Yhteinen nettikeräys on helppoa ja tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden näyttää sidosryhmillesi, että yrityksesi tai työyhteisösi haluaa auttaa.
Nälkäpäivä-keräykseen osallistuvat yritykset ovat osa ainutlaatuista avun ketjua.
Seuraava Nälkäpäivä-keräys on syksyllä 2022. Lipaskeräys jalkautuu ympäri Suomen 22.-24.9.2022.
Lahjoittajien ansiosta Punaisen Ristin vapaaehtoiset auttavat nopeasti ja tehokkaasti siellä missä apua eniten tarvitaan: maailmalla luonnonmullistusten ja sotien uhreja, tai Suomessa äkillisen onnettomuuden kohdanneita ihmisiä.
Liity auttajiin ja varmista, että apua on saatavilla jatkossakin. Tilaa uutiskirje ja seuraa Punaista Ristiä somessa:
Näin yritys voi osallistua
Nälkäpäivänä kerätään lahjoituksia Suomen Punaisen Ristin katastrofirahastoon. Katastrofirahaston avulla voidaan auttaa nopeasti siellä, missä avun tarve on suurin.
Vähintään 500€ lahjoituksella yrityksesi saa käyttöön Nälkäpäivän viestintämateriaalit.
Yritykselle Nälkäpäivä on mahdollisuus osoittaa vastuullisuutta osana liiketoimintaa. Yritys voi antaa asiakkailleen mahdollisuuden osallistua Nälkäpäivään esimerkiksi tekemällä lahjoituksen tuotteen tai palvelun hankinnan yhteydessä.
Nälkäpäivä on Punaisen Ristin tunnetuin ja näkyvin kampanja syksyisin. Se tuo turvaa katastrofin sattuessa tai poikkeuksellisissa oloissa – sekä maailmalla että kotimaassa.
Kampanjakumppanuuden arvo on vähintään 50 000 €.
Ota yhteyttä, keskustellaan yrityksesi toiveista tarkemmin!
Yhteystiedot: Tuuli Lahti, varainhankinnan asiantuntija, tuuli.lahti(at)redcross.fi, 040 359 3938.
Voitte perustaa yrityksen nimissä netissä oman keräyksen ja mahdollistaa näin henkilöstön, sidosryhmien ja asiakkaiden osallistumisen Nälkäpäivään.
Nettilippaaseen voi kerätä lahjoituksia syys- ja lokakuun aikana. Digikeräämistä kannattaa tuoda esiin sosiaalisessa mediassa, sisäisissä viestintäkanavissa ja omilla nettisivuillanne.
Keräyksen perustaminen on nopeaa ja helppoa. Katso oheet digikeräämiseen
Yrityksesi voi osallistua Nälkäpäivään myös viestimällä keräyksestä sidosryhmilleen.
Vähintään 500 euron lahjoituksen tehneet yritykset voivat käyttää Mukana Nälkäpäivässä -materiaaleja.
Nälkäpäivä-materiaalit ovat loistava keino viestiä yrityksenne arvoista.
Seuraa Punaista Ristiä sosiaalisessa mediassa:

Nälkäpäivä-keräys tuotti kokonaisuudessaan 2,3 miljoonaa euroa

Töissä katastrofien korkeakoulussa

”Päivän ainoa ateria oli maissipuuroa”
