Kaksi hymyilevää henkilöä istuu sohvalla lukien Punaisen Ristin esitettä.

Brändi ja visuaalinen ilme

Kuva: Suvi Elo / Suomen Punainen Risti

Punaisen Ristin brändin tärkein elementti on rohkea kohtaaminen ja luottamuksen rakentaminen eri toimijoiden välillä. Brändi ja sen ilmaisu inspiroivat, ilahduttavat ja ohjaavat toimintaa kohti tulevaisuutta.

Brändin pitää olla tunnistettava ja erottuva sekä nopeassa kriisitilanteessa että digitaalisessa informaatiotulvassa.

Graafinen ohjeistomme sisältää brändin visuaaliset määrittelyt ja materiaalien tuotannon ohjeistuksen. Ohjeistus antaa työkalut onnistuneeseen, erottuvaan ja tunnistettavaan viestintään.

Punaisen Ristin brändikirja
Punaisen Ristin brändikirja
Punaisen Ristin visuaalinen ilme
Punaisen Ristin visuaalinen ilme